Léčba u dospělých pacientů

Ortodontická léčba u dospělých pacientů

Ortodontická léčba je možná v kterémkoliv věku a lze říci, že neustále roste počet dospělých pacientů. Jediným omezujícím faktorem je hygiena a kvalita parodontu-závěsného aparátu zubního. Ortodontická léčba je možná i u pacientů s parodontitidou ve spolupráci s parodontologem. U těchto pacientů, může být i léčba dokonce prospěšná a užitečná. Ortodontická léčba je často nezbytná u přípravy před implantologickým a protetickým ošetřením.

Proč je ortodontická léčba prospěšná?

Rovné zuby nám pomáhají dobře kousat, žvýkat potravu a mluvit. Rovné zuby lépe koušou, lépe se čistí a také lépe vypadají. Atraktivní úsměv nám zvyšuje sebevědomí. Ortodontická léčba nejen rovná zuby, ale také harmonizuje celý obličej, což přispívá k lepšímu sebehodnocení. Tak může ortodontická léčba ovlivnit nejen vzhled pacienta, ale i jeho úspěch ve společnosti, zaměstnání a jeho celkový postoj k životu.

Rovné zuby jsou méně náchylné k zubnímu kazu, zánětu dásní a k poškození úrazem. Na rovných zubech se méně zachytává plak. Rovné zuby se lépe čistí. Klesá riziko vzniku parodontozy a předčasných ztrát zubů.

Neléčené ortodontické vady se mohou časem zhoršit. Mohou být příčinou vzniku zubního kazu, parodontozy, obtíží při příjmu potravy. Včasná ortodontická léčba může být finančně méně náročná něž následná léčba problémů vzniklých neléčenou vadou

budova

Kontaktujte nás

ORTODONCIE ZLÍN

MUDr. Pavel Michalík
Tyršovo nábřeží 7143
Zlín 760 01

Naše smluvní pojišťovny

Máte nějakou otázku nebo se chcete objednat? Napište nám telefonní číslo a my zavoláme zpět.

Telefonní číslo prosím zadejte bez mezer a předčíslí ve tvaru 777888999.